the missing

Kollar just nu på filmen The Missing som går på 1:an, den är faktiskt riktigt bra.
Det här med blodiga och läskiga filmer brukar inte riktigt vara min grej, men
att kombinera en halv läskig film med att göra en egen 'häst' film på datan
är en bra komination, för då slipper jag se allt det läskiga xD
Men den är inte riktigt slut än, men hoppas verkligen att den slutar bra x)
Rekomenderar den verkligen!
Laddar upp filmen som jag gjorde imorgon, ska koncentrera mig på
filmen nu!   Godnatt
---
Filmen slut, och jag tycker den sluta dåligt!, fast ändå bra xD
SPOILER!!
gubben på bilden dog :'(
malin dampar loss här, nejdå men tråkigt
när alla goodguys ska dö, men tycker ändå den va super bra
verkligen värd att se!
aja nu ska jag sova,  Godnatt 

                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0