i'm back!

haha usch jag suger verkligen på det här med bloggning, men jag ska försöka skärpa mig!
håller på att fixa fråge svar blad till en spökväll som vi ska ha i vårt stall imorgon,
men kan erkänna att planeringen suger, och ingen vill liksom inte ta ansvar för allt,
så då skyller ju en viss person, ni som känner mig vet vem, men tänker inte skriva ut
hennes namn här, låt oss kalla henne Sigrid, skylla på mig och Alexandra, för att hon
tycker att vi inte tar något ansvar eller nått, nej men kolla här Sigrid vad jag har slängt
ihop så kanske du kan stänga din stora käft någon gång och sluta behandla oss som
skit, tack!




                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0