Mina framsteg!

Tänkte bara visa er, mina trogna läsare, nej jag skojja bara xD Jo tänkte ialla fall visa er hur mycket framsteg jag gjort på mindre än ett år, tänkte då mest på skuggningen osv i det jag ritar, eftersom jag nu lite då och då kalkylerar linearten (det svarta runt bilden som syns på några av mina bilder) men skuggningen och färgläggningen gör jag helt själv. Detta gör jag endast för träningen's skull, känner att jag vill träna på hästen's alla delar och bättre sett än kalkylera finns inte! Men jag kalkylerar inte alltid, bara när jag känner att det går skit ;)
Här är bilden ialla fall ;)
Den visar hur jag ritade min kompis sara's ponny för mindre än ett år sedan, och hur jag ritade honom nu :)
 
ni får gärna kommentera så jag får veta vad ni tycker! :D
                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0